• Tylko I gatunek
  • Fachowe doradztwo
  • Indywidualne wyceny dla większych ilości

 

Tylko I gatunek

 

Produkt sprawdzony, najwyższej jakości

 

Gwarancja producenta

 

Fachowe doradztwo

 

Szybki serwis

Bateria bidetowa Kohlman Dexame QB130D

Dostępność: Dostępny - szybka wysyłka
Wysyłka w: 48 godzin
Cena: 485,00 zł 485.00
ilość szt.
dodaj do przechowalni

Opis

Bateria bidetowa Kohlman Dexame QB130D

  • Głowica ceramiczna
  • Wężyki przyłączeniowe
  • Korek automatyczny
  • Perlator
  • Wykończenie chrom
  • Gwarancja 5 lat

Pytania i odpowiedzi

Poniżej znajdują się przygotowane przez nas odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące przeprowadzania zakupów w naszym sklepie.


Kliknij na interesującym Ciebie pytaniu:


 


Jak sprawdzić dostępność produktów?

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: gresroom@gmail.com lub telefonicznie: +48 510 593 883
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Dostępny - czas oczekiwania od 7 do 21 dni – towar jest w magazynie centralnym u producenta, czas oczekiwania na przesyłkę wynosić będzie od 7 do 21 dni.
  • Dostępny - szybka wysyłka – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień i szybko zrealizować zamówienie
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami drogą email: gresroom@gmail.com lub telefonicznie: +48 510 593 883
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

Z uwagi na szybką rotację towarów oraz korzystanie z kilku magazynów dystrybucyjnych, warto jednak zawsze przed podjęciem decyzji o zakupie lub przy poszukiwaniu danego towaru skontaktować się z nami aby potwierdzić dostępność. 


Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżących oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.


Jak długo będę czekać na przesyłkę?

Zamówienie zaczynamy realizować niezwłocznie po otrzymaniu płatności. Jeżeli złożyłeś zamówienie z opcją płatności PayU, pieniądze mamy od razu zaksięgowane na koncie i przystępujemy do realizacji zamówienia. Jeśli zamówiłeś towar z opcją płatności przelewem, warto wysłać do nas potwierdzenie wpłaty aby przyspieszyć rozpoczęcie realizacji zamówienia. Towar wysyłany jest albo z naszych magazynów dystrybucyjnych, lub bezpośrednio z fabryk producentów - w zależności od dostępności. Będziemy na bieżąco Cię informować o postępach realizacji zlecenia. 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.


Jakie występują formy dostawy?

Towary wysyłamy do klientów na terenie całej Polski poprzez firmy kurierskie.

Jest możliwość wysyłki poza granice Polski - na teren UE - w tym celu prosimy o kontakt z biurem.


Ile zapłacę za przesyłkę?

W przypadku zamówienia płytek ceramicznych koszt dostawy wynosi:

  • od 0 do 150 zł za paletę płytek polskich producentów - w przypadku polskich producentów Opoczno, Cersanit, Cerrad, Paradyż, Nowa Gala, Tubądzin itd. koszt przesyłki jest uzależniony od ilości i danej fabryki. W przypadku zamówienia tych płytek warto przed złożeniem zamówienia skontaktować się z nami aby ustalić rzeczywisty koszt wysyłki
  • 150 zł brutto - dla zamówień płytek ceramicznych importowanych o wartości do 2.000 zł brutto
  • bezpłatnie (na nasz koszt) - dla zamówień powyżej 2.000 zł brutto - dotyczy płytek głównie importowanych

W przypadku zamówień armatury i ceramiki łazienkowej - w większości są to przesyłki na nasz koszt. 

Dokładny koszt przesyłki jest wyliczany w koszyku, po wybraniu odpowiedniej opcji.

Uwaga! Nie należy wybierać opcji "Dostawa armatury i ceramiki" - jeżeli kupujemy płytki ceramiczne. Zamówienie na płytki ceramiczne nie będzie zrealizowane jeśli nie będzie pokryty koszt dostawy (dotyczy zamówień poniżej minimum logistycznego gwarantującego bezpłatny transport). 


Jak zapłacić za zamówienie?

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe
  • płatność elektroniczna (przelew on-line) 
  • raty - dla zakupów od 300 do 20.000 zł
  • płatność odroczona po 30 dniach - dla zakupów od 100 do 2000 zł
  • mTransfer - bezpieczny przelew dla klientów mBank.

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

Niestety aktualnie nie posiadamy takiej opcji w naszym sklepie.


Co to są kupony rabatowe?

W wielu akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę  kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.


Co to jest przechowalnia?

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.


Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Na wszystkie transakcje wykonywane za pośrednictwem naszego sklepu wystawiamy faktury VAT - zarówno dla osób fizycznych jak i podmiotów gospodarczych. Jeżeli dane na fakturze mają być inne niż dane do wysyłki - należy taką informację dokładnie podać przy składaniu zamówienia, zaznaczając opcję "inny adres wysyłki". 

Faktury wysyłane są pocztą elektroniczną na adres mailowy podawany przy składaniu zamówienia, w terminie 7 dni od dnia dostawy produktów do Klientów. Jeżeli życzysz sobie faktury papierowej, wysłanej pocztą tradycyjną, prosimy o taką informację.  


Jak zmienić moje zamówienie? 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 510 593 883.


Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przesłania go na wskazany adres anulowanie jest niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej telefonicznie: +48 510 593 883.


Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji. 


Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 510 593 883.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta. 


Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

Tak, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku, w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki z zamówieniem, możesz odstąpić od umowy zawartej przez stronę w naszym w sklepie internetowym bez podania przyczyny. Towar, który chcesz zwrócić odstępując od umowy musi kompletny, nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.

Pełna procedura odstąpienia od umowy wraz z wyłączeniami znajduje się w naszym Regulaminie. 

 


Czy produkty oferowane przez sklep to pierwszy gatunek?

Tak, wszystkie oferowane produkty są w pierwszym gatunku. 

Czasami (bardzo rzadko) zdarza się, że oferujemy produkty II gatunku - ale jeśli jest taka sytuacja to dokładnie opisujemy, że towar jest w II gatunku lub PJ - wraz z opisem wady.


 

Jak są pakowane i jak przyjeżdżają płytki ceramiczne?

Płytki ceramiczne pakowane są w opakowania - zazwyczaj kartonowe oraz układane na palecie, spinane taśmami i na końcu zabezpieczone folią stretch. Przyjeżdżają do Klienta na palecie - zazwyczaj na samochodzie, który posiada windę. Kierowca rozładowuje paletę za pomocą windy na poziom "0" i za pomocą ręcznego wózka paletowego przesuwa paletę w miejsce dogodne dla Klienta w odległości do ok. 10 metrów - pod warunkiem, że jest to teren płaski, bez krawężników itd.

Kierowca nie wnosi przywiezionego towaru - ani na piętro, ani po kilku schodkach - nawet jeżeli w bloku jest winda. 


 Jak sprawdzić towar przy dostawie?

Należy obejrzeć w pierwszej kolejności opakowanie transportowe np. czy paleta  nie posiada śladów uderzeń, otarć czy rozerwanej lub uszkodzonej folii, powyłamywanych nóżek palety, czy opakowanie nie jest zgniecione. Jeżeli paleta lub przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości prosimy o zrobienie zdjęć przed jej otwarciem a następnie należy rozciąć folię zabezpieczającą paletę, również zrobić zdjęcia i otworzyć opakowania budzące wątpliwości - sprawdzając ich zawartość. 

Bardzo ważne jest, aby przesyłkę sprawdzić w obecności kuriera - brak zastosowania się do procedury może skutkować odmową przyjęcia reklamacji. 


 Co zrobić jeżeli dostarczony towar jest uszkodzony?

W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy :

    • W obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny uszkodzenia (jedna kopia dla klienta). Protokół musi być podpisany przez Odbiorcę i kierowcę dostarczającego towar – oraz musi być wyraźnie napisane iż „Protokół został spisany w obecności kuriera”. Data spisania protokołu musi być zbieżna z datą dostawy.

    • Wykonać zdjęcia uszkodzeń z widoczną nazwą towaru i ilością uszkodzeń w obecności kierowcy. Gdy widoczne jest uszkodzenie palety z zewnątrz (przetarcie, uszkodzenie folii, powyłamywane nóżki palety czy deski, podarty karton itp.) należy również wykonać zdjęcia przed otwarciem zawartości.

    • Zgłosić wystąpienie uszkodzeń wraz z przesłaniem zdjęć i protokołu reklamacyjnego w ciągu 3 dni od daty dostawy.

  • Za źle spisany protokół - w tym zabezpieczający interesy kuriera - odpowiedzialność ponosi Klient. Na protokole powinna być opisana rzeczywista sytuacja.

  • W przypadku odmowy spisania protokołu przez kierowcę/kuriera prosimy spisać/sfotografować nr rejestracyjny auta którym dostarczono przesyłkę oraz natychmiast poinformować nas o tym fakcie.

  • W przypadku rozbieżności stanowisk kierowca/kurier lub Odbiorca ma prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole w polu „ komentarz”

Najczęstsze błędy przy wypełnianiu protokołu z kurierem :

  1. Uszkodzenie opakowania : „nie” (nawet jeśli na opakowaniach są ślady uszkodzeń)
  2. Wykonano zdjęcie : „nie”
  3. Czy opakowanie przesyłki jest wystarczające ? :  „NIE - brak zabezpieczeń ‘’ lub „ źle zabezpieczona”
  4. Komentarz : „paleta nienaruszona, opakowania bez śladów uderzenia”
  5. Brak zapisania na protokole informacji: „Protokół spisany w obecności kuriera”
  6. Data protokołu i data dostawy nie są takie same.

 


 Czy mogę zwrócić część płytek jeżeli ich nie wykorzystam?

Niestety nie ma u nas możliwości zwrotu niewykorzystanych płytek.


  Czy mogę domówić płytki jeżeli mi zabraknie?

Tak - oczywiście płytki można domówić jeżeli ich zabraknie - przy czym należy mieć na względzie, że nie ma gwarancji, że przy domówieniu płytki będą jeszcze na stanie i czas dostawy może się wydłużyć. Nie możemy też zagwarantować, że dosyłka płytek będzie z tej samej partii produkcyjnej co pierwsze zamówienie - zwłaszcza jeżeli od zamówienia do dosyłki minął dłuższy okres czasu i w międzyczasie mieliśmy nową dostawę z fabryki. 
Koszt dosyłki domówienia jest liczony tak jak przy nowym zamówieniu czyli 150 złotych.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl