Nasi producenci
Indywidualna wycena

Planujesz zakup większej ilości?

Uzyskaj dodatkowy rabat!

Napisz: gresroom@gmail.com

Zadzwoń: +48 510 593 883

 

newsletter boxNewsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.


Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. 

Zalecamy otwarcie paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności należy sporządzić protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas zdjęcia wykrytych wad ze szczegółowym opisem reklamacji.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@gresroom.pl lub telefonicznie: +48.510593883. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli jesteś Konsumentem (nie zamawiałeś towarów na prowadzoną działalność gospodarczą) to w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Szczegółowa procedura i wyłączenia odstąpienia od umowy znajdują się w naszym Regulaminie.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl