Nasi producenci
Indywidualna wycena

Planujesz zakup większej ilości?

Uzyskaj dodatkowy rabat!

Napisz: gresroom@gmail.com

Zadzwoń: +48 510 593 883

 

newsletter boxNewsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Reklamacje i zwroty

Gwarancja i serwis

Produkty sprzedawane w naszym sklepie posiadają gwarancję producenta. W przypadku wykrycia wady w towarze, prosimy o niezwłoczny kontakt z naszym sklepem. Uwaga: prosimy o zachowanie dowodu zakupu (paragon lub faktura) i oryginalnego opakowania aż do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego - stanowią one podstawę do zgłaszania reklamacji.


Ważne informacje związane z odbiorem towaru:

  • Dostawy towarów realizowane są zazwyczaj w ciągu 48 godzin od dnia odbioru przesyłki z magazynu. Z przyczyn niezależnych/losowych firma spedycyjna zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu dostawy – na co sklep nie ma wpływu.

  • Sklep nie ma wpływu na godzinę i ostateczną datę dostawy. Każda firma spedycyjna otrzymuje od nas numer telefonu do Klienta z prośbą o wcześniejszy kontakt. Jednak to, czy kurier zadzwoni do Państwa czy nie zależy tylko od niego. 

  • Dostawy są realizowane zazwyczaj w godzinach 8-16. Niestety nie mamy możliwości przełożenia dostawy na godziny po 16.00 lub weekend - jest to dodatkowo płatna usługa, którą oferują tylko niektóre spedycje.

  • Kurier/kierowca nie wnosi towaru do domu. Towar przyjeżdża zazwyczaj na paletach (armatura lub ceramika lub małe elementy mogą przyjechać w kartonach). Paleta jest ściągana przez kierowcę z samochodu na poziom "0" za pomocą windy. Kierowca za pomocą wózka paletowego ręcznego może przesunąć paletę na poziomie "0" w dogodne miejsce zbliżone od miejsca rozładunku o kilka metrów - przy czym są to indywidualne uzgodnienia z kierowcą/kurierem.

  • W przypadku odmowy przyjęcia przesyłki lub nieobecności Klienta - jeżeli towar wróci na magazyn - Klient będzie obciążony dodatkowymi kosztami transportu. 

  • Klient zobowiązany jest do sprawdzenia dostarczonego towaru w obecności kuriera.

  • Należy obejrzeć opakowanie transportowe np. czy paleta  nie posiada śladów uderzeń, otarć czy rozerwanej lub uszkodzonej folii, powyłamywanych nóżek palety", czy opakowanie nie jest zgniecione.

  • Jeżeli paleta lub przesyłka budzi jakiekolwiek wątpliwości prosimy o zrobienie zdjęć przed jej otwarciem.

  • Reklamacje dotyczące rozbieżności ilościowej należy zgłosić w ciągu 24 godzin od dnia dostawy. Po tym czasie reklamacje dotyczące ilości dostarczonego towaru nie będą uwzględnione.

  • W przypadku stwierdzenia uszkodzeń mechanicznych przesyłki należy :

    • W obecności kuriera spisać protokół reklamacyjny uszkodzenia (jedna kopia dla klienta). Protokół musi być podpisany przez Odbiorcę i kierowcę dostarczającego towar – oraz musi być wyraźnie napisane iż „Protokół został spisany w obecności kuriera”. Data spisania protokołu musi być zbieżna z datą dostawy.

    • Wykonać zdjęcia uszkodzeń z widoczną nazwą towaru i ilością uszkodzeń w obecności kierowcy. Gdy widoczne jest uszkodzenie palety z zewnątrz (przetarcie, uszkodzenie folii, powyłamywane nóżki palety czy deski, podarty karton itp.) należy również wykonać zdjęcia przed otwarciem zawartości.

    • Zgłosić wystąpienie uszkodzeń wraz z przesłaniem zdjęć i protokołu reklamacyjnego w ciągu 3 dni od daty dostawy.

  • Za źle spisany protokół - w tym zabezpieczający interesy kuriera - odpowiedzialność ponosi Klient. Na protokole powinna być opisana rzeczywista sytuacja.

  • W przypadku odmowy spisania protokołu przez kierowcę/kuriera prosimy spisać/sfotografować nr rejestracyjny auta którym dostarczono przesyłkę oraz natychmiast poinformować nas o tym fakcie.

  • W przypadku rozbieżności stanowisk kierowca/kurier lub Odbiorca ma prawo nanieść swoje uwagi i zastrzeżenia w protokole w polu „ komentarz”

Najczęstsze błędy przy wypełnianiu protokołu z kurierem :

  1. Uszkodzenie opakowania : „nie” (nawet jeśli na opakowaniach są ślady uszkodzeń)

  2. Wykonano zdjęcie : „nie”

  3. Czy opakowanie przesyłki jest wystarczające ? :  „NIE - brak zabezpieczeń ‘’ lub „ źle zabezpieczona”

  4. Komentarz : „paleta nienaruszona, opakowania bez śladów uderzenia”

  5. Brak zapisania na protokole informacji: „Protokół spisany w obecności kuriera”

  6. Data protokołu i data dostawy nie są takie same.

W przypadku błędnie spisanego protokołu uszkodzeń lub braku takiego protokołu reklamacje mogą zostać odrzucone.


Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  1. Prześlij do nas zdjęcia wykrytych wad ze szczegółowym opisem reklamacji.
  2. ciągu 14 dni od otrzymania zgłoszenia poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego.
  3. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego produktu, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.
  4. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni

 W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: biuro@gresroom.pl lub telefonicznie: +48.510593883. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.


Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, jeżeli jesteś Konsumentem (nie zamawiałeś towarów na prowadzoną działalność gospodarczą) to w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo do odstąpienia od umowy i zwrotu towaru bez podania przyczyny. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. 

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - musi być kompletny i fabrycznie zapakowany, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Szczegółowa procedura i wyłączenia odstąpienia od umowy znajdują się w naszym Regulaminie.

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl